Hippasen on helpottunut olo, viime päivät on ollut aika hermoja raastavaa. Koe oli torstaina ja perjantaina ja tänään saimme kokeiden tulokset ja hevosten omistajat tulivat katsomaan/kokeilemaan hevosiaan ja suurin osa hevosista lähti kotiinsa.

Mutta kokeesta, sehän onnistui hyvin mun osalta. Kokeessa olin ruunalla, Greidillä, joka hoiti homman hienosti kotiin. Yleisestikkin koko luokalla sujui hyvin ja arvosanat oli keskimääräisesti korkeampia kuin aikaisempina vuosina., vain kaksi oppilasta, jotka eivät läpäisseet koetta, ikävä juttu. Uusintakoetta ei järjestetä, joten he joutuvat ottamaan kokeen uudestaan ensi vuonna. Korkeimman arvosanan sai saksalainen Tina ja toiseksi korkeimpana olin minä ja islantilainene Ólafur. Lisäksi kämppikseni Fanney oli aivan meidän kannoilla. Eipä siis valittamisen varaa, tyytyväinen vaan :)

Greidin omistaja oli todella tyytyväinen nähtyään ja kokeiltuaan ruunaa. Hän kysyikin josko voin jatkaa ruunan treeniä talvella. Hieno juttu, Greidi on todella lupaava tapaus ja olen enemmän kuin tyytyväinen että voin jatkaa sen treeniä.

Nyt on juhlan paikka, koko luokka viettää yhdessä laatuaikaa, tilaamme ison kasan ruokaa ja juomaa ja rentoudumme. Pian on koulu ohi ja kaikki hajaantuvat ympäri maata työharjoitteluun ja vähemmän tulee nähtyä. Loistava luokkahenki onkin kehittynyt kahden vuoden aikana.
1093450.jpg

Over and out ...